torsdag, august 27, 2009

En skikkelig runde på byen

Celine og jeg har fått oss en skikkelig runde i dag. Jeg har fått flere forespørsler om jeg kan skrive hva jeg kjøper til barnehagestart, så her kommer det vi kjøpte i dag. En fin fleece dress, gummistøvler og luer alt fra Polarn og Pyret. Jeg hadde fått ett tips om Timberland-sko (litt grove joggesko) på XXL til 300 kroner. De kjøpte vi i dag. På Linnen Factory kjøpte jeg dyndyne til Celine på 50 % som hun skal få ha i barnehagen. Der kjøpte jeg også et supersøtt sengetøy til Celine. (hvitt selvfølgelig)De hadde samme til voksene, men det får jeg ønske meg til jul.......

Vi var innom Åhlens og kjøpte denne søte kopphandduken.
 
Også har vi vært på besøk hos Aase fra bloggen Aases fantastiske verden. Celine fikk masse fine leker som hadde tilhørt Aases jenter. Tusen takk! Aase arrangerer bloggtreff i september- se her for mere info.

Nå skal Celine og jeg lage middag til Husbonden.
Christine
Posted by Picasa

14 comments:

Anonym sa...

Hei :) Fin blogg, du har mye fine idéer. Søt dattera di er :) Har en selv, på 2 år...

Hilsen Sigrid
(Voksne skrives voksne ikke voksEne, sorry, er norsk lærer, hehe)

Kathleen sa...

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen, føler meg som en snikleser når jeg ikke gjør det :P

Du skriver mye fint og jeg tømmer kaffen lett når jeg er innom hos deg :)

Ha en fortsatt fin torsdag!

aase sa...

Hei, og tusen takk for superkoselig besøk idag!! Nå har jo lillejenta begynt å si annet en nei...også, det er jo så herlig!! Håper hun kan leke med litt av det....ball......

Håper vi snart ser dere igjen!! Klem klem

Tonje sa...

Hei hei!
Bedre handlerunde i dag enn i går da med andre ord ;o)

Eg ser alle fine tinga du broderar på. Eg ønskar meg VELDIG ei brodermaskin, derfor lurer eg på om du vil dele kva maskin du har? Har fått med meg at det er ei Janome, men ikkje kva type. Har du evt gode tips å kome med?

Ha ein god dag!
Klem Tonje

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Sigrid. Så hyggelig at du finner ideer på bloggen. Når det kommer til Norsk rettskrivning så kommer det langt ned på priolista. For å få tid til å gjøre alt jeg skal blir blogginnleggene skrevet i hui og hast og tid til å flise spikke på hvert ord- det har jeg ikke.
Håper du finner flere ideer på bloggen, med eller uten skriveleif.

Klem Chritine

Therese sa...

Ja, denne kjøpte jeg meg tidligere i sommer også. Ikke helt min stil, men aaaaalt for søt til å gå fra *lol*

Silje sa...

For en stilig kopphandduk! hadde det vært aahlens her hadde jeg vært der på et øyeblikk!! Herlig:))

~M~ sa...

Hei.
En snikleser som gir seg til kjenne her he he. Har vært innom bloggen din mange ganger tidligere.Kjempefin blogg du har og masse fin innredning og fine ideer.

~M~

Anonym sa...

Bilder av klærne, bilder av klærne! ;)

Forøvrig må du sies å være en drømmemor med tanke på forberedelser til barnehagestart. ;)

Hilsen Anette

hvitstil.com/Christine sa...

Anette:
Ok, skal bli, men må vente på lyset. I morgen.
Christine

Anonym sa...

:)
Da gleder jeg meg til det.
Har hun jakken fra Pop også?

Anette

sylvia sa...

så flott kopphåndkle,moro med noe nytt,koser meg med bloggen din.fra sylvia

Anonym sa...

Hei.

Ang barnehageinnkjøp. Et lite tips: Er det noe ungene kan gå i nesten året rundt, så er det ULL. Tynt ull innerst (eller alene på varmere dager), tykker ull lenger ute osv... Regulerer varmen både på kalde og varme dager. Og holder barnet varmt selv om barnet blir våt.

Ull finnes jo i mange forskjellige farger og plagg, (alt fra luer, votter, undertøy, ull-fleece (både som dresser og bukse/genser), gensere, bukser, stilongser, kjoler, jakker, hettegensere, osv) se f.eks. på nøstebarn, janus, pierre robert wool, by torinn, troll, devold, joha, steffens, reflex sin ull, osv.

Hørtes ut som er formaning dette, og det var ikke meningen. Var kun et tips.

Jeg har i alle fall til gode å treffe på en barnehageansatt som ikke foretrekker at ungene går i ull store deler av året. :-) Og er det noen som har erfaring med påkledning av unger i all slags vær, så er det sannsynligvis dem.

Lykke til med barnehagestart!

Anonym sa...

Hei Christine!

Kjempekos blogg du har. Har invistert i en Janome jeg også... Veldig fornøyd, men skjønner enda ikke helt hvordan man bruker han... Har følgt bloggen din lenge nå, morgene med kaffe og amming blir ikke det samme uten en liten titt;) Datteren din er så søt! Har en datter selv på 3 år og 4 mnd, og en på 1 1/2 år. Fikk vite i forrige uke at jeg skal få tvillinger om 6-7 mnd! Gleder meg veldig, så derfor vil jeg kanskje ikke få tid til å lese bloggen din så mye mer :( Kjempe trist! Har heller ikke fått lest den FANTASTISKE bloggen din på 1 mnd, har vært i leiligheten vår som er på Manhatten/Upper East side... Så har mye å ta igjen... Var heldig å fått kjøpt masse Burberry klær til dattera mi på 3, hun trengte nye barnehage klær! Salg var det og! Du som har Louis Vuitton veske, jeg har lett etter den perfekte veske og jeg fant den i Louis vuitton butikken i new york :) Ligner på din, men jeg kjøpte også 4 kofferter der. Ble glad for det, men da jeg fløy tilbake, skulle vi mellomlande i Paris, som forsåvidt passet greit, klarte pikkoloen på hotel Plaza Anthemée å levere til feil personer... Har du noen ideer 0m hva jeg kan gjøre? er advokat, så lurer på om å saksøke... jaja, dette ble et langt innlegg! igjen, digger blogga di! klemmer fra tone, 32 år, bygdøy.
jeg syns forresten du kunne ha spart deg for den kommentaren du svarte med til sigrid... jeg tror hun mente det på en god måte, christine :) igjen, klem fra tone